کد خبر: ۲۵۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
بازار بورس امروز( ۶ آبان) در بخش عمده ای از نمادها منفی و با افزایش عرضه همراه است.
 ناطقان:  بازار در معاملات امروز(سه شنبه؛ ۶ آبان) در بخش عمده ای از نمادها منفی و با افزایش عرضه همراه است.



وضعیت بازار بورس و فرابورس + جدول / 6 آبان 99



عرضه و تقاضا در بورس

1

 

عرضه و تقاضا در فرابورس

2

 

در جریان معاملات منفی گروه خودرویی شاهد نوسانات مثبت و افزایش تقاضا در نماد خودرو در قیمت ۳۱۹ تومان هستیم. خساپا در قیمت ۲۲۴ تومان قرار دارد و کاهش ۳ درصدی قیمت را تجربه می‌کند.

در میان معاملات متعادل گروه بانکی نماد وبصادر در قیمت ۳۵۳ تومان قرار دارد. #وبملت در محدوده صفر تابلو ۴۸۱ تومان دنبال می‌شود. وپارس و ونوین با نوسانات مثبت همراه هستند.

نماد وغدیر در قیمت ۱۱۲۱ تومان افت ۳ درصد را تجربه می‌کند.

نماد دارایکم در مرز ۲۰ هزار تومان رشد بیش از ۴ درصد دارد.

معاملات گروه فلزات اساسی متعادل و در اکثریت نماد‌ها از جمله کاوه، ارفع، فخوز، فجر، فنور و هرمز مثبت و پرتقاضا دنبال می‌شوند. #فملی در قیمت ۲۱۷۰ تومان قرار دارد و فولاد با افت ۱ درصد مواجه است.

در گروه محصولات شیمیایی نماد آریا با راهی کردن گزارش مطلوب عملکرد ماهانه خود در مدار مثبت و در قیمت ۱۵۵۲۰ تومان در حال داد و ستد است.

پترول در قیمت ۱۲۷۸ تومان قرار دارد.تاپیکو در کف قیمت روزانه صف فروش دارد.شگویا نیز با افزایش عرضه در کف قیمت روزانه قرار دارد.
افت ۷هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۹هزار واحد قرار گرفته است.

خودرو، کاوه و فخوز بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های شپنا، شتران و اخابر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

خودرویی‌ها امروز معاملاتی نسبتا پر عرضه را تجربه می‌کنند. خودرو٬ ختور٬ خاهن٬ خرینگ و خزر معاملات خود را پر تقاضا آغاز کردند. خساپا نیز متعادل داد و ستد می‌شود. خگستر٬ خپارس٬ خبهمن٬ خمحرکه٬ ختوقا و خمهر از جمله نماد‌های پر عرضه‌ی گروه اند.
برچسب ها: بازار ، بورس ، ناطقان ، عرضه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین