کد خبر: ۲۵۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
رئیس اداره تصادفات پلیس با اشاره به بی‌توجهی عابران پیاده به مقررات و سهم بالای آنان در تصادفات مرگبار از سه بزرگراه به عنوان مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک نام برد.
ناطقان: سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به وضعیت تصادفات رانندگی در نیمه نخست امسال گفت: در این مدت تصادفات فوتی در سطح معابر شهر تهران ۸ درصد، تصادفات جرحی ۲۶ درصد و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد کاهش داشت.


                                                   مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت را بشناسید


وی درباره این‌که بیشترین تصادفات فوتی در کدام بزرگراه‌های پایتخت رخ داده است توضیح داد: در نیمه نخست امسال بیشترین تصادف فوتی در بزرگراه آزادگان رخ داده به طوری که ۱۶ درصد از کل جانباختگان حوادث ترافیکی مربوط به این بزرگراه بوده‌اند. پس از آن نیز بزرگراه‌ امام علی (ع) با سهم ۷ درصدی و بزرگراه فتح با سهم ۶ درصدی از کل جانباختگان در رتبه‌های بعدی قرار دارند و در مجموع می‌توان گفت که حدود ۳۰ درصد از قربانیان تصادفات رانندگی پایتخت مربوط به این سه بزرگراه است.

مومنی در خاتمه یکی از دلایل تصادفات مرگبار در بزرگراه‌ها را بی‌توجهی عابران پیاده به مقررات برشمرد و افزود: متاسفانه همچنان عابران پیاده سهم زیادی از جانباختگان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند و یکی از دلایل آن عبور از عرض بزرگراه در نقاط غیرمجاز و عدم عبور از گذرگاه‌های مجاز است.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین