کد خبر: ۲۵۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
خطیب جمعه مشهد:
آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: نمی شود همه جا را تعطیل کرد، بلکه باید پروتکل های بهداشتی انجام شود. شما عزیزان پیگیر باشید تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری هم سلامت مردم به مخاطره نیفتد و هم وضع اقتصادی مردم بیش از این دچار مشکل نشود.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با علیرضا رمزی، سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی ابراز کرد: ما در مسئله کرونا دچار مشکل شده ایم و برای جامعه وضع استیصال پیش آمده است.

وی ادامه داد: در مسئله غربالگری می توانیم قوی تر عمل کنیم زیرا این روزها ابتلای بیشتری اتفاق می افتد که مستلزم همکاری تمام دستگاه هاست.

خطیب جمعه مشهد بیان کرد: چنانچه بخواهیم نسبت به گذشته بررسی کنیم با اینکه ویروس گسترش بیشتری پیدا کرده است؛ اما ما هم نسبت به روش درمان آگاه تر شده ایم. بیمه سلامت نقش بسیار مهمی در جامعه دارد و خواهد داشت، زیرا چنانچه همه مردم دارای بیمه سلامت باشند دیگر نگران هزینه ها نیستند و به بیمارستان مراجعه می کند تا از بیماری خودشان مطلع و درمان شوند.

علم الهدی گفت: در قرارگاه مواسات که به دستور مقام معظم رهبری انجام شد در حاشیه شهر پیشنهاد دادیم تا مردم مناطق محروم که دچار فقر امکانات بهداشتی هستند غربالگری شوند تا جلوی گسترش بیماری کرونا گرفته شود.

وی ادامه داد: از شما عزیزان می خواهم توجه ویژه ای به کادر درمان داشته باشید و برای راحتی کار این عزیزان، غربالگری گسترده ای انجام بدهید . متاسفانه شرایط اقتصادی هر استان به خاطر بیماری کرونا دچار مشکل شده است که تصمیمات در خصوص اعمال محدودیت ها باید بر اساس شرایط هر استان باشد.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: نمی شود به مردمی که دچار مشکل اقتصادی هستند امر و نهی کنیم و از طرفی هزینه های غربالگری را هم نیز خودشان متقبل شوند.

علم الهدی بیان کرد: بسیاری از مردم به خاطر تعطیلی های پی در پی و اعمال محدودیت ها دچار وضع اقتصادی بسیار بدی شدند، چنانچه اعمال محدودیت ها صورت می گیرد لااقل هزینه های غربالگری باید تحت پوشش بیمه قرار گیرد.

وی گفت: نمی شود همه جا را تعطیل کرد، بلکه باید پروتکل های بهداشتی انجام شود. شما عزیزان پیگیر باشید تا طبق فرمایش مقام معظم رهبری هم سلامت مردم به مخاطره نیفتد و هم وضع اقتصادی مردم بیش از این دچار مشکل نشود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین