کد خبر: ۲۵۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
سخنگوی رسانه‌ای پلیس مکه از بازداشت فردی خبر داد که با سلاح سرد به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده حمله کرده است.
ناطقان: «محمد الغامدی» سخنگوی رسانه‌ای پلیس مکه گفت، یک شهروند این کشور در پی حمله با سلاح سرد (شیئی بّرنده) به نگهبان کنسولگری فرانسه در جده بازداشت شده است.

بر اساس خبرگزاری رسمی عربستان سعودی «واس»، وی افزود، نگهبان مذکور جراحات کمی برداشته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. فرد بازداشت شده که حدودا چهل ساله است نیز به دستگاه‌های مربوطه تحویل داده شده است.

اخیرا اقدام یک معلم تاریخ فرانسوی در نشان دادن کاریکاتورهای موهن از پیامبر (ص) و کشته شدن او به دست یک چچنی، بازتاب گسترده‌ای در فرانسه داشته است.

پس از آن و در پی اظهارات ضد اسلامی مقامات فرانسوی به ویژه «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور این کشور، موجی از خشم در کشورهای مسلمان علیه فرانسه به راه افتاده است.

تا کنون در بسیاری از کشورهای اسلامی پرچم فرانسه و عکس رئیس‌جمهور آن آتش زده شده یا در برابر سفارت این کشور، تجمعاتی برگزار شده است؛ مسلمانان خواستار عذرخواهی رسمی مقامات فرانسوی هستند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین