کد خبر: ۲۵۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
سازمان بهداشت جهانی هشدار داد کنترل همه گیری ممکن است نیاز به فداکاری بسیاری از افراد داشته باشد زیرا بسیاری از کشورها در میان موج دوم ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.
ناطقان: به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، سازمان بهداشت جهانی (WHO) هشدار داد کنترل همه گیری ممکن است نیاز به فداکاری بسیاری از افراد داشته باشد زیرا بسیاری از کشورها در میان موج دوم ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

مایک ریان، مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی سازمان بهداشت جهانی طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ما باید از این ویروس جلوتر برویم و این ممکن است به فداکاری بسیاری از افراد نیاز داشته باشد».

وی افزود: «این امر ممکن است نیاز به تعطیلی و محدود کردن ترددها و اعمال مجدد قرنطینه داشته باشد تا از این مرحله از پاندمی کرونا عبور کنیم».

براساس آمار سازمان بهداشت جهانی، هفته گذشته بالاترین تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شد؛ بسیاری از کشورها در نیمکره شمالی شاهد افزایش چشمگیر موارد ابتلا و بستری شدن در بیمارستان در اثر ابتلا به کووید ۱۹ هستند.

بخش‌های مراقبت‌های ویژه در بعضی از مناطق، به ویژه در اروپا و آمریکای شمالی، تکمیل ظرفیت شده‌اند و شرایط بستری برای بیماران جدید ندارند.

داده‌ها نشان می‌دهد، ۲۷ کشور اتحادیه اروپا و انگلیس روزانه تقریباً ۱۶۸ هزار مورد جدید  از ابتلا را مشاهده می‌کنند و حداقل نیم میلیون نفر در ایالات متحده فقط در هفت روز گذشته به ویروس کرونا ویروس آلوده شده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین