کد خبر: ۲۵۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه پیشنهاد قطعی ما به ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان، تعطیلی دو هفته ای تهران است، گفت: تعطیلی صحن علنی شورای شهر آسان نیست.
ناطقان: علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره شیوع گسترده ویروس کرونا در شورای شهر گفت: متأسفانه روند ابتلا به ⁧کرونا⁩ در ⁧شورا⁩ ادامه دارد. از میان همکاران خانم شهربانو امانی عضو شورا و افرادی از کارشناسان و پرسنل مبتلا شده‌اند.

وی بیان داشت: ‏در شهرداری و شورا، محدودیت هایی برای حضور اعمال کرده ایم.پیشنهاد قطعی ما به ستاد ملی مقابله با کرونا، همچنان تعطیلی دو هفته‌ای تهران است ‏جلسات صحن شورا اما، وضعیت متفاوتی دارد.صحن علنی، نبض تپنده شهر و مدیریت شهری محسوب می شود و تعطیلی آن آسان نیست.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: به علاوه، جلسات شورا قانونا نمی‌تواند در محلی خارج از شورا برگزار شود. اگرچه بر اساس قانون، برگزاری ۲ جلسه در ماه وظیفه شوراست و ما در شورای تهران ‏ هشت جلسه برگزار می‌کنیم. در رابطه با چگونگی برگزاری، و یا کاهش احتمالی جلسات به صورت موقت، یکشنبه تصمیم گیری خواهیم کرد و تصمیم نهایی را اعلام خواهم کرد.

وی گفت: در رابطه با حضور اهالی رسانه در جلسه یکشنبه و جلسات آتی ‏به جهت کاهش خطر ابتلا همه همکاران اعم از اعضاء، نمایندگان رسانه‌ها و همکاران روابط عمومى تقاضا دارم خبرنگاران جلسات را به صورت آنلاین دنبال کنند. اگر به هر دلیل، اصرار به حضور هست، امکان استقرار صرفا در سالن دکتر شیبانی، در طبقه بالای صحن، فراهم است.

اعطا خاطرنشان کرد:‏ به معاونت ارتباطات شورا، ابلاغ کرده‌ام ضمن توصیه اکید به عدم حضور فیزیکی، تحت هیچ شرایطی، هیچگونه استثنایی میان رسانه ها در بحث ممنوعیت حضور در صحن قائل نشوند. بدیهی است که رسانه‌ها می‌توانند از تصاویر تنها دوربین حاضر در صحن (یعنی دوربین شورا) در صورت تمایل استفاده کنند.

به گزارش فارس، از ابتدای شیوع کرونا 2300 نفر در شهرداری تهران مبتلا به کرونا شده و محمد علیخانی، علی اعطا، زهرا نژاد بهرام، مجید فراهانی، صدراعظم نوری و شهربانو امانی نیز در شورای شهر تهران درگیر این بیماری شده‌اند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین