کد خبر: ۲۵۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری عامل سرقت مسلحانه در بخش کاکی این شهرستان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ جهانبخش صیادی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری عامل سرقت مسلحانه در بخش کاکی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در بخش کاکی شهرستان دشتی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به یک فقره سرقت مسلحانه احشام در یکی از روستاهای بخش کاکی این شهرستان اعتراف کرد، ادامه داد: سارق پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ صیادی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده تردد افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین