کد خبر: ۲۵۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸
حساب توییتری حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن بدون هیچ توجیهی و تحت فشار لابی سعودی، مسدود شد.
ناطقان: حساب توییتری حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن مسدود شد.

حسن ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن در حساب کاربری جدید خود در توییتر اعلام کرد: متاسفانه صفحه اول من در توییتر hasanirlu@ بدون هیچ توجیهی و بدون اینکه خطایی مرتکب شوم ، بسته شد. بر اساس تهدیدات و اطلاعاتی که از عربستان به دستم رسیده، لابی سعودی توییتر را خریده است تا صدای حق و صدای مخالفان خود را کتمان کند.

حسن ایرلو، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یمن در پیامی به زبان عربی در صفحه توییتر خود نوشته بود: وزارت خارجه ایران ترور حسن زید، وزیر ورزش و جوانان یمن را به شدت محکوم می کند. برای ایجاد صلح و امنیت و ریشه کن کردن تروریسم با دولت یمن همکاری خواهیم کرد.



حسن ایرلو اخیرا به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن انتخاب شد و رونوشت استوارنامه خود را به هشام شرف، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تقدیم کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین