کد خبر: ۲۵۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه عربستان سعودی، قطر، عمان، مغرب و نیجر در آینده با این رژیم توافق سازش خواهند بست، درباره پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا ابراز امیدواری کرد.
ناطقان: «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سبب پیوستن تعداد بیشتری از کشورها در صف توافق عادی‌سازی روابط با این رژیم خواهد شد.

به گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، یک مقام ارشد کابینه رژیم صهیونیستی در فاصله یک روز مانده به موعد اصلی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره کشورهایی که بعد از امارات عربی متحده، بحرین و سودان با این رژیم توافق عادی سازی روابط می‌بندند، اظهارنظر کرد.

الی کوهن وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد، عربستان سعودی، عمان، قطر، مغرب و نیجر کشورهای دیگری هستند که با این رژیم توافق عادی سازی روابط امضا خواهند کرد.

این مقام صهیونیست در مصاحبه خود با یدیعوت آحارونوت به جزئیات بیشتری درباره اینکه چه زمانی توافق سازش این کشورها با رژیم صهیونیستی منعقد خواهد شد، اشاره نکرد.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تاثیر آن بر پیوستن کشورها به توافق عادی سازی روابط با تل‌آویو هم صحبت و تلویحا درباره پیروزی دونالد ترامپ ابراز امیدواری کرد.

الی کوهن که عضو حزب لیکود و هم حزبی بنیامین نتانیاهو است، اعلام کرد پیروزی ترامپ در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به سوق دادن تعداد بیشتری از کشورها» به سمت بستن توافق با رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد.

این عضو ارشد کابینه فلسطین اشغالی پیش از این در گفت‌و‌گوی اوایل آبان ماه خود با کانال ۲۰ تلویزیون این رژیم اعلام کرده بود که تل‌آویو در تلاش است در آینده با پنج کشور عربستان سعودی، عمان، قطر، مغرب و نیجر رابطه برقرار کند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین