کد خبر: ۲۵۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
فصل دوم سریال «نون. خ» از شنبه روی آنتن شبکه یک می رود.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فصل دوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از روز شنبه ۱۷ آبان هر روز حوالی ساعت ۱۸ از شبکه یک پخش خواهد شد.
داستان «نون. خ۲ » با مرگ مه‌لقا خانم شروع می‌شود و او به دلیل بدهکار بودن وصیت می‌کند که خانه‌اش را بعد از مرگش بفروشند و پول طلبکاران را بدهند. در همین حین مهیار در سایتی غیرقانونی کار می‌کند که مشکلاتی را برای خانواده به وجود می‌آورد. پس از آن اهالی روستا به دلیل زلزله به صحرا می‌روند و در آن‌جا تا عادی شدن اوضاع صبر می‌کنند.

در این مجموعه ۱۵ قسمتی سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، نسرین مرادی و ماشاالله وروائی ایفای نقش کرده اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین