کد خبر: ۲۵۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
محور ارتباطی کندوان به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت از فردا یکشنبه به مدت دو روز مسدود خواهد شد.
ناطقان: به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، به‌منظور اجرای عملیات روکش آسفالت در محور کندوان حدفاصل دزدبن تا هزارچم این محور در تاریخ‌های 18 تا 20 آبان و از تاریخ 25 تا 27 آبان ماه روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت 6 الی 17 مسدود خواهد بود.

محسن هاشمی، رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: در زمان انسداد این محور،کاربران جاده‌ای می‌توانند از محورهای هراز و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

وی ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافران جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هرساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای 141 تماس بگیرند. همچنین سایت WWW.141.IR و اپلیکیشن تلفن همراه 141 نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین