کد خبر: ۲۵۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
قیمت هر کیلوگرم مرغ کاهش یافت و به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و ران مرغ به ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته اما هنوز ۴ هزار و ۱۰۰ تومان بالا تر از نرخ مصوب خود است.
ناطقان: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم کامل ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و ران مرغ گرم ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان است اما قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و هنوز قیمت مرغ چهار هزار و ۱۰۰ تومان بالاتر از حداکثر نرخ مصوب مرغ در بازار به فروش می رسد.


همچنین مرغ منجمد تنظیم بازاری نیز که در برخی فروشگاه های منتخب به فروش می رسد  ۱۵ هزار تومان است.



بر اساس جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار به منظور کنترل بازار مرغ و جلوگیری از روند افزایشی قیمت آن در توافق انجام شده بین وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی تصمیم بر ممنوعیت صادرات مرغ از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی گرفته شد.

 یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در این‌باره گفت: وضعیت مصرف مردم هم کمی تغییر کرده و تقاضا برای خرید گوشت مرغ بسیار پایین آمده است.

وی افزود: با تعطیل شدن تالارهای پذیرایی و مصرف یک چهارمی رستوران‌ها در خرید گوشت مرغ، این هم علت دیگر برای زیاد شدن گوشت در سطح عرضه است.
منبع: مشرق
برچسب ها: مرغ ، ارزان ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین