کد خبر: ۲۵۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
دونالد ترامپ پس از شکست سنگین در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر اکنون با یک چالش بزرگ دیگر روبرو شده است.
ناطقان: برخی رسانه های خبری از احتمال جدایی ملانیا ترامپ از دونالد ترامپ خبر می دهند.



بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۳ نوامبر در برابر جو بایدن متحمل شکست شده است. البته ترامپ هنوز حاضر به شکست در انتخابات نشده و مدعی است که با آراء قانونی پیروز شده است. وی مدعی تقلب در انتخابات شده و در ایالت های حساس و مهم شکایت هایی را برای به چالش کشاندن نتیجه انتخابات مطرح کرده است.

این در حالی است که گزارش هایی درباره متشنج بودن روابط بین دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترامپ منتشر شده است. یکی از مشاوران سابق ملانیا ترامپ فاش کرده است که او پس از شکست ترامپ در انتخابات، همسرش را ترک کرده است.

 
اوماروسا مانیگالت نیومن دستیار سابق دونالد ترامپ ادعا کرده است که ازدواج ۱۵ ساله ترامپ و ملانیا رو به پایان است و به زودی این رابطه اتمام خواهد یافت.

وی در این باره گفت: ملانیا اکنون برای طلاق گرفتن از ترامپ لحظه شماری می کند. به محض اینکه ترامپ از کاخ سفید بیرون بیاید، ملانیا از او طلاق می گیرد. ملانیا اکنون به دنبال راهی برای انتقام گرفتن از ترامپ است.

روزنامه دیلی‌میل نیز در گزارشی نوشته است دونالد ترامپ انتخابات را از دست داده اما ممکن است همسرش، ملانیا ترامپ را هم از دست بدهد.

نقل مشهور این است که ملانیا ترامپ بعد از پیروزی دونالد در سال ۲۰۱۶ گریه کرده و به یکی از دوستانش گفته که هرگز انتظار نداشته او فاتح انتخابات باشد.

ملانیا ترامپ پس از رفتن دونالد ترامپ به کاخ سفید ۵ ماه از رفتن از نیویورک به واشنگتن امتناع می‌کرد.
منبع: مشرق
برچسب ها: ملانیا ، ترامپ ، طلاق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین