کد خبر: ۲۵۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز اعلام کرد که شرکت هواپیمایی ایران ایر و فرودگاه پیام برای توسعه مسیرهای پروازی از این فرودگاه به توافق رسیدند.
ناطقان: نادر ثناگو مطلق روز دوشنبه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های پیام در بخش مسافری یکی از مهم ترین برنامه های در دست انجام ، برنامه ریزی  برای افزایش هر چه بیشتر مسیرهای پروازی از این فرودگاه بوده که تاکنون نتایج مطلوبی داشته است.





وی اضافه کرد: برای رسیدن به این مهم در نشستی که طی روزهای اخیر با مدیر عامل ایران ایر(هما) داشته ایم، موضوع توسعه مسیرهای پروازی از پیام با همکاری ایران ایر مطرح شد.

ثناگو مطلق گفت: پس از بررسی های صورت گرفته در این نشست مقرر شد که مسیر پروازی جدیدی در آینده نزدیک توسط ایران ایر در فرودگاه پیام برقرار شود.

وی ادامه داد: این مسیر جدید پس از بررسی های لازم و نیاز سنجی استان، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر مردم  البرز، هم اکنون به صورت هفتگی پرواز به مقصد اهواز و بالعکس از طریق فرودگاه بین المللی پیام در حال انجام است.

فرودگاه بین المللی پیام علاوه بر بخش مسافری به عنوان بزرگ ترین فرودگاه حمل بار (کارگو)  کشور در حال فعالیت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین