کد خبر: ۲۵۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
سرهنگ حسنوند از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلو تریاک جاسازی شده در ۱۹ بطری آب معدنی خبر داد.
ناطقان: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: با دریافت گزارش مردمی و رصد‌های اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافرت خانوادگی با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد مخدر را تهیه و پس از گذشتن از استان هرمزگان به شهر تهران منتقل کرده است.

سرهنگ حسنوند گفت: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان اخذ شد و تیمی از ماموران پایگاه نهم به شهرستان " رودان" از توابع استان هرمزگان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با همکاری مشترک پلیس شهرستان رودان محور‌های مواصلاتی به شهرستان رودان کنترل و خودروی متهمان شناسایی و ماموران اعزامی موفق شدند در عملیاتی مشترک خودروی سواری متهمان را متوقف و این زوج قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۹ بطری آب معدنی حاوی تریاک در مجموع به وزن ۲۰ کیلو کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: متهمان به مقر پلیس منتقل شدند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
برچسب ها: کشف ، آب معدنی ، تریاک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین