کد خبر: ۲۵۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
خیز دوباره نرخ سکه و طلارییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: در حالی که قیمت سکه تمام روز گذشته از 12 میلیون و 900 هزار بود، امروز به 13 میلیون و 380 هزار تومان رسید.
ناطقان: ابراهیم محمدولی  درباره اخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ دلار امروز شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار بودیم.

خیز دوباره نرخ سکه و طلا


وی ادامه داد: دلار از 26 هزار تومان به 27 هزار و 700 تومان رسیده است و قاعدتا نرخ طلا و سکه هم متناسب با این افزایش قیمت حرکت خواهد کرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت‌های امروز در بازار گفت: در حالی که قیمت سکه تمام روز گذشته از 12 میلیون و 900 هزار بود، امروز به 13 میلیون و 380 هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر گرم طلای 18 عیار از یک میلیون و 180 هزار تومان به یک میلیون و 240 هزار تومان، قیمت نیم سکه از 7 میلیون و 100 هزار تومان به 7 میلیون و 400 هزار  تومان،  قیمت ربع سکه از 4 میلیون و 900 هزار تومان به 5 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

محمدولی تاکید کرد: این بازار متاثر از بازار ارز است و در روزهای آینده هم با افت و خیزهای دلار حرکت می‌کند.
برچسب ها: قیمت ، ناطقان ، سکه ، دلار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین