کد خبر: ۲۵۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه این کمیسیون موضوع کنکور نظام قدیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تمدید آن موافقت شد.
ناطقان:  احمد نادری سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران نیشابور با بیان اینکه این مصوبه برای وزیر علوم ارسال گردیده افزود: در این زمینه اختلاف آماری با سازمان سنجش وجود دارد که بر اساس آمار سازمان سنجش تعداد مشمولان کنکور نظام قدیم ۸۰ هزار نفر و بر اساس آمار ما ۲۵۰ هزار نفر است.

کمیسیون آموزش مجلس با برگزاری کنکور نظام قدیم موافقت کرد | سایت انتخاب


وی ادامه داد: البته بر اساس آمار سازمان سنجش نیز حقوق این تعداد باید رعایت شود و نباید بگذاریم از حقشان محروم شوند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امروز طی جلساتی که با مدیران آموزش و پرورش نیشابور، فیروزه و زبرخان و همچنین دانشگاه نیشابور، دانشکده علوم پزشکی و پیام نور داشتیم مشکلات و مسایل آنان مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم با مصوبات که داشتیم و پیگیری های مدیران نتیجه خوبی حاصل شود.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین