کد خبر: ۲۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
استروئیدها دارای اثرات وحشتناكی بر روی بدن انسان هستند.
ناطقان: امروزه در این دنیای مدرن برای تسریع رشد، به مرغ ها هورمون استروئید تزریق می شود تا میزان سرعت در تامین نیاز جامعه فراهم گردد.
 
 این نیاز، نیازی نیست جز نیاز غذایی اجتماع. تزریق استروئید به مرغ در ناحیه گردن یا بال انجام می شود. بنابراین تجمع استروئید در این دو ناحیه از همه جا بیشتر است.
 
استروئیدها دارای اثرات وحشتناكی بر روی بدن انسان هستند. علاوه بر تسریع رشد، اثرات بسیار خطرناك تری در مجاورت با هورمون های زنانه ایجاد می كنند كه منجر می شود تا زنان هرچه بیشتر مستعد رشد كیست باشند. بنابراین توصیه می شود كه افراد مراقب رژیم غذایی خود بوده، از دفعات استفاده از بال مرغ بكاهند.
 
امروزه مشخص شده برخلاف تصور گذشته بافت چربی در بدن، یک بافت مرده نیست و بسیار فعال است و در ردیف غدد درون‌ریز شمرده می‌شود و می‌گویند انواع آنزیم‌ها از این بافت‌های چربی ترشح می‌شود طوری‌که تمام سیستم کنترل‌ گرسنگی و اشتها را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد.
 
به‌خصوص اگر این چربی‌ها در ناحیه شکم انباشته شده باشند و هرچه قطر و طول شکم بیشتر باشد عمر فرد کوتاهتر می‌شود. اغلب انواع اسیدها از بافت چربی شکمی‌وارد جریان خون می‌شوند و تمام رگ‌ها را طوری تحت تأثیر قرار می‌دهند که حالت کشسانی آنها از بین می‌رود.

برچسب ها: خط ، بال ، مرغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین