کد خبر: ۲۵۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
فرمانده سنتکام:
کنت مکنزی مدعی شد: کمپین فشار حداکثری علیه ایران تنها ابعاد دیپلماتیک و اقتصادی داشته و بعد نظامی را شامل نمی‌شود ایران ستیزه‌جویی‌هایی را در زمینه‌های مختلف به صورت سری و آشکار نشان داده است تا باعث کاهش حمایت از سیاست‌های ایالات متحده در منطقه شود.
ناطقان: کنت مکنزی، فرمانده تروریست‌های سنتکام روز گذشته در کنفرانسی خبری در شورای ملی روابط آمریکا و اعراب مدعی شد: هدف نهایی ایران خارج کردن نیروهای آمریکایی از عراق است.

وی با طرح این ادعا که ایران مدت‌ها تهدیدی برای خاورمیانه بوده است، اظهار کرد: ایران از عراق به عنوان میدان جنگ نیابتی خود با آمریکا استفاده می‌کند.

فرمانده تروریست‌های سنتکام مدعی شد: ایران ستیزه‌جویی‌هایی را در زمینه‌های مختلف به صورت سری و آشکار نشان داده است تا باعث کاهش حمایت از سیاست‌های ایالات متحده در منطقه شود.

کنت مکنزی همچنین در اظهارات خود مدعی شد: فشار حداکثری علیه ایران تنها بعد دیپلماتیک و اقتصادی دارد و بعد نظامی را شامل نمی‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین