کد خبر: ۲۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در 24 ساعت گذشته با انجام سه رشته عملیات و درگیری، دو و نیم تن مواد مخدر کشف و سه قاچاقچی به هلاکت رسیدند.
ناطقان:  سردار حسین چناریان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای این عملیات ها در جمع خبرنگاران افزود: در 24 ساعت گذشته با انجام سه رشته عملیات و درگیری، دو و نیم تن مواد مخدر کشف و سه قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در این عملیات ها همچنین دو نفر از اشرار مجروح و دستگیر شده اند.
 
وی خاطرنشان کرد: در یکی از این عملیات ها در شهرستان قلعه گنج، کاروان مسلح مواد مخدر با یک تن و 50 کیلوگرم مواد شناسایی و باند مربوطه متلاشی شد.
 
وی ادامه داد: در این عملیات قاچاقچیان سعی داشتند با استفاده از نقاط جمعیتی از جمله حضور مردم در مسجد محله به اهداف خود دست یابند که با تدبیر و کنترل خوب ماموران انتظامی، پس از خروج مردم از محل برگزاری آیین های شب قدر، در عملیاتی موفقیت آمیز این افراد را دستگیر کردند.
 
وی بیان کرد: برخی از اعضای این باند بیش از 10 درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی استان کرمان و استان های همجوار داشته اند و در برخی نقاط نیز به مردم آسیب جدی وارد کرده بودند.
 
سردار چناریان گفت: در این عملیات سه قبضه کلاشنیکف، یک تیربار، یک نارنجک و سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در دو درگیری دیگر در مناطق جنوبی استان کرمان هم بیش از یک تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.
 
وی گفت: اراده نیروی انتظامی بر برخورد با گزینه های اصلی قاچاق به ویژه قاچاقچیان مسلح است که تاکنون نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
 
وی یادآور شد: در سال جاری تاکنون 25 تن انواع مواد مخدر کشف شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین