کد خبر: ۲۵۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
گزینه احتمالی وزارت خارجه دولت بایدن گفت که اگر راهی برای محدود کردن برنامه موشکی و حمایت ایران از گروه‌های نیابتی‌اش در منطقه ایجاد شود، از بازگشت آمریکا به برجام حمایت می‌کند.
ناطقان: «کریس کونز» سناتور ایالت دلاوِر که یکی از گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت خارجه در دولت جو بایدن است، گفت که از بازگشت آمریکا به برجام حمایت می‌کند.


                                                   شرط دولت بایدن براى بازگشت به برجام


این سناتور دموکرات گفت که اگر راهی برای محدود کردن برنامه موشکی و حمایت ایران از گروه‌های نیابتی‌اش در منطقه ایجاد شود، از بازگشت آمریکا به برجام حمایت می‌کند.

کونز با تاکید بر اینکه از جانب خودش صحبت می‌کند، به رویترز گفت که «پیش از آنکه از بازگشت به برجام حمایت کنم واشنگتن به راهی برای اعمال محدودیت بر برنامه موشکی و حمایت آنها از گروه‌های نیابتی نیاز دارد. اینها باید زمانی محقق شود.»
منبع: تابناک
برچسب ها: بایدن ، برجام ، حمایت ، موشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین