کد خبر: ۲۵۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون؛ ۲۷۱۵۰ فقره درخواست در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت و تعداد ۲۳ هزار و ۴۲۴ فقره موتور ترخیص شده است.
ناطقان: سردار سیدکمال هادیانفر اظهار داشت: طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تاکنون ۲۷۱۵۰ فقره درخواست ترخیص از سوی مالکین و متصرفین در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت شده است.

وی افزود: حدود ۲۳ هزار و ۴۲۴ فقره از موارد درخواستی بررسی و ترخیص شده و مابقی در شرف انجام است. مالکان یا متصرفین هر چه سریع‌تر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این مساعدت و همراهی، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا از توقیف مجدد وسایل نقلیه شأن جلوگیری شود.

سردار هادیانفر در پایان گفت: کسانی که موتورسیکلت آنها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی و… توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده اقدام کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین