کد خبر: ۲۵۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
نخستین عضو خانواده ترامپ که تصمیم به شرکت در رقابت‌ها برای ورود به عرصه سیاست گرفته دونالد ترامپ، رئیس جمهور شکست خورده، دختر و مشاورش ایوانکا، یا پسر بزرگش دونالد ترامپ جونیور نیست بلکه احتمالا عروسش، لارا ترامپ باشد.
ناطقان: به نوشته نیویورک تایمز، لارا ترامپ که همسر اریک، پسر دوم ترامپ است، ممکن است در رقابت‌های سنا در کارولینای شمالی شرکت کند.

به گفته سه تن از افراد نزدیک به لارا ترامپ، وی گفته است قصد دارد در انتخابات ۲۰۲۲ سنا در کارولینای شمالی شرکت کند.

عروس ترامپ در یکی از ویدئوهای ستاد انتخاباتی علاوه بر تکرار ادعاهای بی‌اساس رئیس جمهوری مبنی بر تقلب در انتخابات و دفاع از حملات ترامپ به شخصیت‌های برجسته دموکرات با مسخره کردن بایدن به خاطر لکنت زبانش، مدعی شد او دچار «افت شناختی» است.

برخی ناظران پیش بینی می‌کنند دونالد ترامپ دوباره در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کند. وی در آن زمان ۷۸ ساله خواهد بود. بحث‌های زیادی درباره ایوانکا ترامپ و دونالد ترامپ جونیور به عنوان نامزدهای احتمالی مناصبی، از سمت شهرداری نیویورک گرفته تا ریاست جمهوری مطرح شده است.

اما نیویورک تایمز اعلام کرد هیچ یک از این دو به این زودی‌ها قصد شرکت در رقابت‌ها برای تصدی چنین سمت‌هایی را ندارند. این در حالی است که اریک ترامپ که در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، به همراه برادرش سازمان ترامپ را اداره کرده‌اند، هرگز به دنبال سیاست نبوده و راه را برای همسرش باز گذاشته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین