کد خبر: ۲۵۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مساجد و اماکن عبادی هند بعد از هشت ماه تعطیلی به خاطر شیوع کرونا به روی نمازگزاران گشوده شد.
ناطقان: با رفع محدودیت در اماکن عمومی، مساجد به روی نمازگزاران بازگشایی شد و درهای کلیساها و معابد نیز باز شد.

رسانه‌های هندی اعلام کردند: دولت اجازه بازگشایی مراکز خرید، اماکن عبادی و رستوران‌ها را صادر کرد. نمازگزاران با ماسک وارد مساجد شدند و فاصله گذاری دو متری را هنگام نماز رعایت کردند.

همچنین در ورودی مساجد درجه تب افراد سنجیده شد.مسئولان مراکز عبادی شهر «ناگپور» در ایالت مهاراشترای هند نسبت به بازگشایی مساجد، کلیساها و معابد ابراز خرسندی کردند.

بیشتر مراکز عبادی در جایپور، مرکز ایالت راجستان در هند، از مساجد گرفته تا معابد، پس از ماه‌ها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت شأن را از سر گرفتند و درهایشان را به روی نمازگزاران باز کردند. مساجد «شهر بمبئی» نیز بعد از هشت ماه تعطیلی درهای خود را به روی نمازگزاران گشودند.

مسئولان اماکن عبادی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مردم را به رعایت تدابیر پیشگیرانه ملزم کرده و از آنان خواسته اند از ازدحام جمعیت خودداری کنند.
کد خبر
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین