کد خبر: ۲۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز اندکی نوسان داشت به طوری که در نهایت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان رسید.
ناطقان: ابراهیم محمدولی درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به اواخر هفته گذشته حدود ۳۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

وی افزود: بازار طلا این هفته را با روند نزولی آغاز کرده، اما برخی از انواع سکه افزایش قیمت ناچیزی را تجربه می‌کند که این ثبات نسبی به دلیل تعطیلی واحد‌های صنفی است.
 


محمدولی ادامه داد: عرضه و تقاضا در ماه‌های گذشته در بازار بسیار ضعیف بود که از امروز به دلیل تشدید محدودیت‌های کرونایی، تمام واحد‌های صنفی به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود با این وجود عرضه و تقاضا به صفر می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین