کد خبر: ۲۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اقدامی مشابه و تلافی‌جویانه؛ از تحریم ۲۵ شهروند انگلیسی خبر داد.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز،  «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز شنبه اعلام کرد که مسکو در اقدامی تلافی جویانه و مشابه، ورود ۲۵ شهروند انگلیسی به کشورش را ممنوع کرده است.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است که این اقدام مسکو  به تلافی تحریم‌های اعلامی از سوی لندن در ارتباط با پرونده «سرگئی ماگنیتسکی» به انجام رسیده است.

بیانیه صادره از سوی «ماریا زاخارووا» در این خصوص می افزاید: مسکو در ارتباط با همه مسائل و موضوعات مرتبط با مرگ «ماگنیتسکی» مکررا توضیحات مبسوطی را ارئه کردیم که ظاهرا لندن همه آن ها را نادیده گرفته است.

این در حالیست که انگلیس پیشتر ۲۵ تبعه روس را به اتهام دست داشتن آن‌ها در بدرفتاری ادعایی با سرگئی ماگنیتسکی در زندان و نهایتا مرگ وی در فهرست تحریمی لندن قرار داده بود؛ اقدامی که در همان زمان کرملین تهدید به مقابله به مثل کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین