کد خبر: ۲۵۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
هافبک پرسپولیس می‌گوید در بازی با صنعت نفت، بلندی چمن ورزشگاه آزادی شرایط را برای بازیکنان هر دو تیم سخت کرده بود.
ناطقان: احمد نوراللهی، هافبک و کاپیتان دوم پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: خدا را شکر سه امتیاز بازی را کسب کردیم. علاوه بر بارش باران و شرایط جوی، چمن ورزشگاه هم رایط را برای بازیکنان سخت کرده بود. چمن ورزشگاه بلند بود و انرژی بیشتری از هر دو تیم گرفت.

وی ادامه داد: با این حال تلاش خودمان را کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم و از امروز روند پیروزی‌هایمان را شروع کردیم. امیدواریم در بازی بعد مقابل نفت مسجد سلیمان هم پیروزی شویم و پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد.

این بازیکن درباره عملکرد خودش در این دیدار نیز خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند. به خصوص در بازی‌هایی که با بارندگی همراه است و چمن ورزشگاه هم مساعد نیست، بازیکنان باید انرژی بیشتری بگذارند. امیدوارم در ادامه شرایط چمن برای بازیکنان بهتر شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین