کد خبر: ۲۵۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یکی از عناصر اصلی توزیع شیشه در محله شوش تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم در شرق پایتخت یک کیلو و ۹۵۰ گرم مواد روان گردان شیشه کشف شد.
ناطقان: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از عناصر اصلی توزیع شیشه در محله دروازه غار تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

حسنوند افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخص شد متهم که «سامان» نام دارد در منطقه شوش تهران اقدام به فروش مواد مخدر روان‌گردان شیشه می‌کرده است. با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در منطقه شرق تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اظهار داشت: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و روز گذشته تیم عملیاتی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند و بلافاصله در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر کرده و در جستجوی خانگی یک کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه به دست آمد.

حسنوند خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شد و پس از تحقیقات تکمیلی جهت ادامه سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین