کد خبر: ۲۵۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر 9 جاده از جمله محور گناوه-بوشهر، جاده خرم‌آباد-پل دختر، محور گنج نامه-تویسرکان، جاده شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.
ناطقان: ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.


ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین/انسداد 9 جاده به دلیل کاهش ایمنی



* تردد روان در آزادراه های تهران-شمال و قزوین-رشت

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر تردد در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت و محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان‌، روان است.

* ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

وی بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه کلانتری خبر داد.

‌* 3 آزادراه پرتردد کشور

محرابی‌نیا تصریح کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-تهران ثبت شد و پس از آن آزادراه کرج-قزوین و آزادراه‌ تهران-کرج پرترددترین جاده کشور بود.

* افزایش 3.9 درصدی ترافیک جاده‌ها در شبانه روز گذشته

مسؤول سالن عملیات مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2288 دستگاه ترددشمار جاده ای  نسبت به روز قبل 3.9 درصد افزایش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 21.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* انسداد 9 جاده به دلیل کاهش ایمنی

وی با بیان اینکه محور وازک-بلده در استان مازندران به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، افزود: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان در حال حاضر مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می‌شود.

مسؤول سالن عملیات مدیریت راه‌ها با بیان اینکه محور گناوه-بوشهر در مسیر رفت و برگشت مسدود است و تردد از مسیر جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و جاده شهداد - نهبندان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین