کد خبر: ۲۵۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
یک متخصص روس درباره خطرناک‌ترین علائم کووید۱۹ که نشان دهنده رشد شدید ویروس در بدن است، توضیح می‌دهد.
ناطقان: به نقل از  اسپوتنیک، ولادیمیر بولیبوک، متخصص آلرژی ایمنی در مورد علائمی که اخطار دهنده وضعیت بدن در بیماری کرونا هستند، اظهار کرد: آبی رنگ شدن لب ها، آبی رنگ شدن مثلث بینی و افزایش میزان تنفس در حالت استراحت می‌تواند نشان از وخیم شدن وضعیت بدن بیمار را نشان دهد.

او گفت: تمام این علائم نشان دهنده کمبود اکسیژن در بدن انسان است و در صورت مشاهده چنین علائمی بیمار را باید بلافاصله به مطب پزشک برد یا با آمبولانس تماس گرفت.

بولیبوک تاکید کرد: در صورت مشاهده چنین علائمی به هیچ وجه تعلل نباید کرد، زیرا علائم بد به سرعت رشد می‌کنند.

کرونا ویروس، خانواده بزرگی از ویروس‌ها هستند که می‌توانند حیوانات و انسان‌ها را بیمار کنند. تعداد زیادی از ویروس‌های کرونا که تاکنون شناخته‌شده‌اند، موجب ابتلا به طیفی از عفونت‎های دستگاه تنفسی در انسان‌ها می‌شوند؛ که از سرماخوردگی تا ابتلا به بیماری‌های شدیدتری مثل سندروم تنفسی خاورمیانه (مرس-MERS) و سندروم تنفسی حاد (سارس-SARS) متغیر هستند. کرونایی که به تازگی کشف شده است عامل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین