کد خبر: ۲۵۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
استاندار خوزستان گفت: از ۲۶ آبان ماه سال جاری روند ابتلاء به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.
ناطقان: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: از ۲۶ آبان ماه سال جاری روند ابتلاء به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه قریب به ۵۸۰ بیمار بستری شده کرونایی در استان داریم که این رقم نسبت به هفته‌های قبل کمتر است، افزود: تخت‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در حال کاهش است و تعداد بیماران ترخیصی از بیمارستان نسبت به بستری‌شدگان بیشتر است.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه شرایط کرونایی استان رو به بهبود است، به اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان اشاره و بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور به طور شبانه‌روزی در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر همکاری مردم استان در اعمال این محدودیت‌ها، افزود: پلیس راه و راهور ورودی‌های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت می‌کنند و طبق مقررات از پیش تعیین شده، نخست رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می‌کنند.

شریعتی گفت: امید است که روند کاهش بیماری کرونا در خوزستان ادامه داشته باشد تا بتوان این بیماری را در استان کنترل و ریشه‌کن کرد‌.

وی افزود: در همین راستا باید این مقررات به طور کامل رعایت شوند تا این روند کاهشی با سرعت بیشتری در استان طی شود.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین