کد خبر: ۲۵۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
انگور با داشتن مقدار چشمگیر از عناصری مانند ویتامین سی ، ویتامین K. آهن و همچنين آنتی اکسیدان ها که بطور بالقوه دارای نقش کاهش التهاب هستند میتواند از طريق محافظت از فولیکول های مو، کاهش ریزش مو و افزایش تغذیه ریشه های مو به سلامت مو کمک کند. حتی از این موادغذایی میتوان در نقش یک تونیک سر استفاده کرد.
ناطقان: قبلا می دانستیم انگور سبز برای درمان مشکلات پوستی عالی است. اما آیا می دانستید انگور سیاه میتواند برای مو ها شگفت آور باشد ؟ انگور سیاه میتواند موها را برّاق و قوی سازد.دیدن دسته ای از مو موقع شانه زدن برای اشخاص ترسناک است. برای متوقف ساختن ریزش مو از انگور استفاده کنید بسیار موثر است.انگور را له و به موها بمالید اجازه دهید پیش از شستشو مدتی بماند.


خواص انگور برای مو,خواص هسته انگور برای مو,فواید انگور برای مو
 
درمان شوره سر با انگور

انگور سیاه پر از ویتامینe و آنتی اکسیدان بوده و میتواند برای درمان شوره و خارش موی سر موثر باشد.


انگور سیاه، آرد نخود و پودر زنجبیل را با هم مخلوط کنید و بر روی موها بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و آنگاه با آب خوب بشویید.

 
انگور برای افزایش رشد مو

انگور منبع غنی آنتی اکسیدان است که سبب افزایش گردش خون در ناحیه پوست سر شده و رشد موها را بهبود می بخشد. روغن دانه انگور هم به آسانی به وسیله پوست سر جذب شده و موها را نرم و برّاق می کند.

 
انگور برای حجم موها

دانه انگور برای حجم دادن به موها تأثير عالی دارد.

50 گرم دانه انگور، 50 گرم دانه شنبلیله و 1 قاشق چایخوری فلفل را با هم مخلوط کرده و اسیاب کنید. پودر حاصل را با روغن ملایم مخلوط نموده و روی موها بمالید. پس از 10 دقیقه ماساژ دادن بشویید.
برای نتیجه بهتر دو بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.


انگور برای درخشش مو

این یکی از خاصیت ها و فواید بسیار مهم و پر کاربرد روغن انگور به ویژه در بین خانم ها می باشد. این روغن به آسانی به وسیله پوست سر جذب شده و موهای شما را از ریشه و داخل مو تقویت می کند. این روغن همچنين دارای ویتامین e است که میتوانند برای سلامت موهای شما حیاتی باشد.. استفاده از این روغن برای افردی که هر گونه مشکلات مربوط به مو دارند بسیار توصیه می شود و نکته مهم این است که این روغن گیاهی سریع نتیجه می دهد.



 
انگور برای تقویت مو

روغن هسته انگور دارای ویتامینe است؛ آنتی اکسیدانی که به ایجاد بافت ها کمک می کند همچنين دارای اسید لینولئیک هم هست؛ اسید چربی برای رشد پوست و مو مؤثر است. اگر موهایتان خشک یا ضعیف شده است، درمان آن با روغن هسته انگور برای بازیابی درخشندگی و مقاومت آن نتیجه بخش است.

 

موهای خود را با روغن هسته انگور که قدری حرارت داده اید بپوشانید و ماساژ دهید. در طی شب با حوله ای روی موها را بپوشانید و صبح موهایتان را بشویید تا موهایی درخشان داشته باشید.
برچسب ها: انگور ، ناطقان ، مو ، خواص
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین