کد خبر: ۲۵۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
شمار روزانه مبتلایان و جان‌باختگان در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا هر روز حدنصاب‌ تازه‌ای به ثبت می‌رساند و در ۲۴ ساعت اخیر و در رکوردی جدید، ۵۲۴ نفر جان باختند و مجموع جان باختگان به ۳۸ هزار و ۶۲ نفر افزایش یافت.
ناطقان: ستاد مبارره با کرونای روسیه  امروز پنجشنبه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۵ هزار و ۴۸۷ بیمار شناسایی شد و مجموع مبتلایان به دو میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۹۰ نفر رسید.

۲۵ هزار و ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز اخیر در روسیه بهبود یافته و مجموع بهبودیافتگان به یک میلیون و ۶۸۵ هزار و ۴۹۲ نفر افزایش یافت. بیشترین موارد ابتلا در ۲۴ ساعت اخیر در مسکو (۶۰۷۵ مورد)، سنت پترزبورگ (۳۶۶۹ مورد) و حومه مسکو (۱۰۲۲ مورد) به ثبت رسیده است.

در حالی که شمار روزانه جان‌باختگان و مبتلایان در روسیه جهشی بی سابقه را تجربه می‌کند، ترس از پیامدهای زیانبار اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر، دولت این کشور را در دوراهی دشواری قرار داده است.

رکوردهای جدید قربانیان و مبتلایان ناشی از بیماری در حالی است که هنوز تدابیر شدیدی در این کشور بکار گرفته نشده است اما برخی از مقامات بهداشتی و شهروندان روسیه خواستار قاطعیت بیشتر در اعمال محدودیت‌ها هستند.

البته  دولت روسیه به استانداران، روسای مناطق و جمهوری‌های خودمختار این کشور اختیار داده است که با توجه به شرایط هر استان یا منطقه  شیوه نامه‌های سختگیرانه را در دستور کار قرار دهند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین