کد خبر: ۲۵۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
فرزند پرویز پورحسینی با انتشار مطلبی به دلیل شیوع کرونا از همه دوستان و اطرافیانشان خواست تا به مراسم خاکسپاری پدرش نیایند. پورنگ پورحسینی فرزند مرحوم پرویز پورحسینی در صفحه شخصی خود درباره اطلاع رسانی مراسم پدر خود گفت: پدر طی روزهای آینده در کنار مادری که استاد هنر عشق ورزیدن خواهد بود آرام خواهد گرفت.
ناطقان: پورنگ پورحسینی فرزند مرحوم پرویز پورحسینی در صفحه شخصی خود درباره اطلاع رسانی مراسم پدر خود گفت: پدر طی روزهای آینده در کنار مادری که استاد هنر عشق ورزیدن خواهد بود آرام خواهد گرفت.



«پرویز پورحسینی»  در کنار همسرش آرام می گیرد


از همه عزیزان تشکر می کنیم و متاسفیم که در این شرایط نمی توانیم به شکلی مطلوب پاسخ گوی مهر و لطفتان باشیم.

از تمامی دوستان اقوام خواهش می کنیم که در مراسم خاکسپاری پدر شرکت نکنند.

ایران عزیز ما روزهای پردرد و دشواری را می گذراند و از شما خواهش می کنیم با رعایت ملاحظات خاص این روزها به کادر درمان برای عبور از این بحران کمک نمایید.

پا پس از عبور از این روزهاس دشوار و محتملا در هشتادمین زادروز پدر گرد هم خواهیم آمد و بزرگداشتی شایسته وجود نازنین او و هنری که دلبسته آن بود برگزار خواهیم نمود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین