کد خبر: ۲۵۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به تصویب اساسنامه جدید گفت: اوایل اسفند مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال را برگزار می‌کنیم؛ امروز برای فوتبال کشور روزی تاریخی بود.
ناطقان: مهدی محمدنبی درباره تصویب اساسنامه جدید فدراسیون اظهار داشت: این موضوع را تبریک می‌گویم. ۷۰ عضو مجمع با اکثریت آرا به این اساسنامه رای دادند. طبق نقشه راه، در آینده با توجه به مصوباتی که در مجمع و هیات رییسه داریم، اطلاعیه مجمع انتخاباتی را هم اعلام می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ اگر خدا بخواهد، اوایل اسفند این مجمع را هم برگزار می‌کنیم. امروز برای فوتبال کشور روزی تاریخی بود و بار دیگر به خانواده بزرگ فوتبال تبریک می‌گویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: ان‌شاءالله طبق تعامل خوبی که وجود دارد، بتوانیم در آینده فوتبال کشور را به توسعه خوبی برسانیم.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین