کد خبر: ۲۵۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
معاون هماهنگ کننده سپاه:
سردار محمدرضا نقدی با اشاره به ترور روز گذشته دانشمند کشورمان گفت: تا رژیم صهیونیسیتی و آمریکا در این منطقه هستند این منطقه روی آرامش نخواهد دید. تنها راه نجات، محو رژیم صهیونیستی است و هرقدر این اقدام به تأخیر بیفتد ما باید هر روز خسارات جدیدی ببینیم.
ناطقان: سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص انتقام ترور شهید فخری زاده، اظهارداشت: رسانه‌ها این واقعیت را برای مردم تبیین کنند و به جای مطالبه گری انتقام سخت که انشاءالله قطعاً انجام خواهد شد، عملیات محو رژیم صهیونیستی و اشغالگران از منطقه را به مطالبه همه مردم منطقه تبدیل کنند. مردم منطقه هر روز در محو اسرائیل تأخیر کنند خسارت جدیدی خواهند دید.

 وی با بیان اینکه آنچه را امروز باید مطالبه عمومی مردم منطقه کنید محو رژیم صهیونیستی و انجام عملیات بزرگ برای آزادی فلسطین است نه یک مقابله به مثل و بس، تصریح کرد: تا آمریکا و صهیونیست‌ها در این منطقه هستند نه می‌گذارند اقتصاد کشور‌های ما سر و سامان بگیرد و نه می‌گذارند دانشمندان کشور‌های اسلامی مرز‌های دانش را بشکنند و نه می‌گذارند کشور‌ها امنیت و آرامش داشته باشند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: تا رژیم صهیونیسیتی و آمریکا در این منطقه هستند این منطقه روی آرامش نخواهد دید. تنها راه نجات، محو رژیم صهیونیستی است و هرقدر این اقدام به تأخیر بیفتد ما باید هر روز خسارات جدیدی ببینیم.
 
سردار نقدی ادامه داد: یک روز سید عباس موسوی و عماد مغنیه لبنانی را می‌زنند، یک روز شیخ رمضان البوطی سوری را در محراب مسجد به خون می‌کشانند، یک روز سید محمد باقر حکیم و ابومهدی عراقی را شهید می‌کنند و ده‌ها دانشمند هست‌های عراق را از دم تیغ میگ ذرانند، یک روز شاه مسعود و مزاری افعانستانی را، روز دیگر علامه سید عارف حسینی پاکستانی را و یک روز حاج قاسم عزیز را، امروز هم سربازی دیگر از سربازان امام زمان (عج) را مظلومانه و بزدلانه به شهادت می‌رسانند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین