کد خبر: ۲۵۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با مشاهده ملخ مهاجم در آبادان و ماهشهر ردیابی‌ها آغاز شده است‌.
ناطقان: تورج نوروزی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی در رابطه با ورود ملخ‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود ملخ از کشورهایی مانند عربستان، سالانه بخش‌های جنوبی کشور در معرض خطر ورود ملخ مهاجم قرار می‌گیرند.

وی افزود: مناطق جنوب شرقی کشور بیش از مناطق دیگر از ملخ متاثر شده و در خط مقدم ورود ملخ  مهاجر قرار دارند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه روز گذشته به صورت موردی در شهرهای آبادان و ماهشهر ملخ مهاجم مشاهده شده است ردیابی‌های خودمان را در شهرهای استان آغاز کردیم تا در صورت ورود دسته‌جات ملخ به استان عملیات شیمیایی را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اعزام گروه‌های پایش به شهرهایی که احتمال ورود ملخ به آن‌ها است، عنوان کرد: به محض مشاهده ملخ‌های مهاجر گروه‌های پایش وارد فاز سمپاشی می‌شوند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین