کد خبر: ۲۵۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز طرح اصلاح ساختار بودجه و طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
ناطقان: جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ٢۵۴ نماینده آغاز شد.


آغاز جلسه علنی مجلس/ طرح اصلاح ساختار بودجه در دستور کار پارلمان


لایحه مالیات بر ارزش افزوده ( اعاده شده ازشورای نگهبان)، طرح استفساریه بند «ج» ماده (۱۱۲) قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران(اعاده شده از شورای نگهبان) و طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان مجلس در ادامه طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور (ارجاع از جلسه علنی مورخ ۵ آذرماه ۱۳۹۹)، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکتهای خودروسازی در خصوص کیفیت و قیمت خودرو و بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر دستور کارهای جلسه امروز مجلس است.

نمایندگان مجلس همچنین لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین