کد خبر: ۲۵۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
شرکت سایپا در اقدامی عجیب دست به پیش فروش خودروهای کوییک S زده و حالا به مشتریانی که برای تحویل خودروهای خود مراجعه می کنند گفته می شود که تولید این خودروها هنوز راه اندازی نشده است در حالی که مبالغ زیادی از انها دریافت شده است.
ناطقان:  کمپانی تولید خودرو سایپا، از یکی از جدیدترین و عجیب ترین اقدامات خود رونمایی کرد.


پیش فروش خودرویی که تا به حال تولید نشده است!/کوئیک S در سایپا موجود نیست/ تخلفات ادامه دار سایپا علیه مشتریانش


افزایش قیمت سرسام آور، کاهش تولید، عدم انجام تعهدات و پاسخگو نبودن شرکت های خودروسازی داخلی دیگز چیز عجیب و جدیدی نیست اما اقدام این روزهای شرکت سایپا درهای جدیدی از بی احترامی به مشتریان این شرکت را باز کرده است.

شرکت سایپا در چندماهه نخست سال جاری اقدام به ثبت نام متقاضیان کوییک S  کرده است و در فراخوان خود خودروهای مذکور با وعده تحویل آذرماه به مشتریان خود در خردادماه فروخته و از آنان مبالغی هم دریافت کرده است اما این روزها، وقتی مشتریان برای تحویل خودروی خود مراجعه می کنند با یک پاسخ عجیب روبرو می شوند که به دلیل تحریم ها هنوز تولید این خودرو راه اندازی نشده است!

این شرکت هم چنین به مشتریان خود گفته است که باید خودروی جایگزین پیشنهادی این شرکت را تحویل بگیرند یا قرارداد خود را فسخ کنند.

در همین خصوص شنیده شده پس از کش و قوس های فراوان این شرکت رضایت داده! که خودروی تیبا نیز به جای کوییک اس تحویل دهد.

فروش خودرویی که تولید آن راه اندازی نشده است، اکنون یکی از از عجیب ترین اقدامات این کمپانی است که در فضای انحصاری نصیب آنها شده است و کسی هم درباره آن بازخواست نمی شود.

 اقدام این چنینی و اخذ پول از شهروندان برای خودرویی که وجود ندارد می تواند برای هر کمپانی خودروسازی در هرجای دنیا یک بحران تلقی شود.

حال شرکت سایپا نه تنها برای آذرماه امسال، بلکه این خودروها را برای تحویل در بهمن و اسفند سال جاری و شهریور سال 1400 نیز پیش فروش کرده است و در سایت خود نیز وعده داده که این خودروها در سال جاری تحویل داده می شوند.

شهروندان بنا بر این اظهارات به این شرکت اعماد کرده اند اما متوجه شده اند که از اعتماد آنان سوء استفاده شده است.

باید دید نهادهای نظارتی بالاخره به تخلفات مکرر سایپا رسیدگی می کنند یا خیر؟


منبع:جماران
برچسب ها: سایپا ، ناطقان ، تخلف ، فروش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین