کد خبر: ۲۵۴۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس با بیان اینکه ۳۰۰ تن نمک و شن در طی بارش برف در محور هراز مصرف شد، گفت: ۲۱ راهدار با ۶ دستگاه نیمه سنگین و سنگین عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی محور هراز را انجام دادند.
ناطقان: احمد بیگدلی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس ساعتی پیش اظهار کرد: از بامداد امروز بارش برف و باران در استان تهران به ویژه در شهرهای شرق استان تهران آغاز شد و این بارش‌ها در محورهای کوهستانی از جمله هراز به شکل برف سنگین بود.

وی گفت: از ساعات ابتدایی بارش‌ها، راهداران با ۶ خودرو نیمه سنگین و سنگین از جمله نمکپاش، گریدر و غیره و دو خودرو سبک در محور هراز حضور پیدا کردند و عملیات برف‌روبی را انجام دادند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس بیان کرد: عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی با سرعت بالا انجام و در مجموع ۲۱ راهدار مشغول انجام این عملیات هستند.

بیگدلی اضافه کرد: تا این لحظه ۳۰۰ تن شن و نمک در محور هراز مصرف شده و در این محور مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی راهداران در آماده باش کامل هستند، گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها به خصوص بارش برف از تمامی رانندگان در خواست داریم در صورت تردد در محور هراز حتماً زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و با توجه به لغزندگی محور، سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین