کد خبر: ۲۵۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین طی سفر به قدس اشغالی، با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
ناطقان: در ادامه توافق سازش بحرین با رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه) شیخ «زائد بن راشد الزیانی» وزیر صنعت، تجارت و گردشگری این کشور به فلسطین اشغالی سفر کرد.




 به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، الزیانی امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دیدار کرده و در نشست خبری کوتاهی مقابل دوربین‌ها حاضر شد.

وی تصمیم شاه بحرین برای سازش با رژیم اشغالگر قدس را «شجاعانه» ادعا کرده و از نتانیاهو و دولت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» برای تسهیل این موضوع قدردانی کرد.

این وزیر بحرینی با اشاره به امضای توافق سازش بین منامه و تل‌آویو، گفت اکنون باید از طریق یکپارچه‌سازی مداوم بین جوامع تجاری دو طرف، این سازش را تحکیم کنند.

نتانیاهو نیز با تاکید بر لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه با بحرین، مخصوصا در حوزه مقابله با ویروس کرونا و ساخت واکسن، ترامپ را بانی اصلی این سازش معرفی کرد.

به همراه الزیانی، یک هیأت اقتصادی و تجاری از بحرین نیز به فلسطین اشغالی سفر کرده که امروز با «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار داشتند.
منبع: صراط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین