کد خبر: ۲۵۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی یزد گفت: فردی که با عنوان دندانپزشک از مردم کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان: سرهنگ هادی رسایی افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان دندانپزشک از مردم کلاهبرداری و نارضایتی شهروندان را در پی دارد ، بررسی موضوع در دستور کار گرفت.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: تحقیق بیانگر این بود که متهم با تاسیس لابراتوار داندانپزشکی غیرمجاز اقدام به فعالیت کرده و باعث ایجاد عفونت دهان و دندان بیماران و نارضایتی مردم شده است.

این مسوول اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با هماهنگی قضایی ماموران پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به مطب مورد نظر اعزام و دندانپزشک قلابی را دستگیر و محل فعالیت او را پلمب کردند.

رسایی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین