کد خبر: ۲۵۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
سرهنگ حسنوند از دستگیری یکی از سوداگران مرگ سابقه دار پایتخت خبر داد که اقدام به قاچاق مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور به تهران می‌کرد.
ناطقان: سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ در منطقه شهرک اندیشه پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

حسنوند در ادامه افزود: ماموران در بررسی مقدماتی دریافتند متهم از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در پایتخت است که خانه خود را تبدیل به دپو و نگهداری مواد مخدر کرده و پس از خریداری مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور به این مکان ترانزیت و پس از انتقال اقدام به توزیع آن در سطح کسترده در پایتخت می‌کند.

وی افزود: با پیگیری‌های محلی و تحقیات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه و انبار مواد مخدر در شهرک اندیشه شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت ساکن یا ساکنان دریافت شد و تیم عملیاتی پلیس به محل اعزام و روز گذشته با رعایت جوانب قانونی بدوا نسبت به دق الباب اقدام کردند و با گشوده شدن درب منزل بلافاصله متهم پرونده با هویت "عادل" دستگیر شد و ماموران وارد محل شدند.

وی ادامه داد: با دستگیری متهم در جستجوی خانگی، ماموران موفق به کشف ۷۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک شدند.

ریس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل شد و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد، خاطرنشان کرد: دو دستگاه خودروی پژو پارس و پراید که متهم در جابجایی مواد از آن‌ها استفاده می‌کرد نیز توقیف و به مقر پلیس منتقل شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین