کد خبر: ۲۵۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
میرمسعود حسینیان مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه و سید جلال‌الدین علوی سبزواری هم مدیرکل همکاری‌های اقتصادی چندجانبه و بین‌المللی وزارت امور خارجه شدند.
ناطقان: امروز (شنبه) در مراسمی که با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، حسینیان و علوی سبزواری به ترتیب به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه و مدیرکل همکاری‌های اقتصادی چندجانبه و بین‌المللی معرفی شدند.

«میرمسعود حسینیان» به عنوان دستیار وزیر و مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه و به جای حمیدرضا دهقانی پوده عهده‌دار این سمت شد.

دهقانی پوده اخیرا به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران راهی دوحه شد و از این پست در سفارت ایران در قطر مشغول به فعالیت خواهد بود.

از سوی دیگر «سید جلال‌الدین علوی سبزواری» هم به عنوان مدیرکل همکاری‌های اقتصادی چندجانبه و بین‌المللی به جای «مجید بیزمارک» که اخیرا بازنشسته شد این سمت را برعهده گرفت.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین