کد خبر: ۲۵۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
با وجود کاهش قیمت طلا در روز جمعه، اما احتمال یک بسته محرک مالی جدید، سبب شد تا این فلز گرانبها، نخستین هفته افزایشی در 4 هفته گذشته را ثبت کند.
ناطقان: به نقل از رویترز، از آن جایی که سرمایه گذاران شروع به برداشت سود از افزایش های شدید قیمت این طلا در روز پنج شنبه کردند و در عین حال، ارزش بازارهای بورس نیز بالا رفت، قیمت طلا در معاملات روز جمعه کاهش یافت.

اما احتمال یک بسته محرک مالی جدید، سبب شد تا این فلز گرانبها، نخستین هفته افزایشی در 4 هفته گذشته را ثبت کند.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 2.22 دلار کاهش 1838.86 دلار معامله شد و رشد هفتگی حدود 2.6 درصدی را ثبت کرد.

تای وونگ، تحلیلگر بازار گفت: «پس از یک افزایش 4 روز عالی و در آستانه رسیدن به سطح مقاومت فنی 1850 دلار در هر اونس، طلا وارد مرحله برداشت سود شد.»

آمارها روز جمعه نشان داد اقتصاد آمریکا در ماه نوامبر کمترین میزان فرصت های شغلی را در 6 ماه گذشته ایجاد کرده است و انتظارات در مورد اعلام یک بسته محرک مالی را تقویت کرد.

همچنین یک طرح 908 میلیارد دلاری که مورد حمایت هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکاست در کنگره این کشور در حال پیگیری است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین