کد خبر: ۲۵۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر آمادگی مقاومت هشدار داد، برآوردها و نشانه‌هایی از قصد اسرائیل برای انجام حمله علیه مقاومت فلسطین در اختیار دارد.
ناطقان:  هفته گذشته و همزمان با رزمایش رژیم صهیونیستی موسوم به «تیر کشنده» یک پهپاد حزب‌الله موفق شود بر فراز الجلیل به پرواز درآید و سالم به آشیانه برگردد.


هشدار جهاد اسلامی به  تل‌آویو درباره آغاز جنگ


«داوود شهاب» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین در همین رابطه با خبرگزاری «یونیوز» گفت، پرواز پهپاد مقاومت بر فراز فلسطین اشغالی، رصد تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی و نیز رصد رزمایشی که در چارچوب آمادگی برای حملات گسترده چه بسا به جبهه شمالی در لبنان و سوریه یا جبهه نوار غزه صورت می‌گیرد دستاورد نظامی و راهبردی بزرگی برای حزب‌الله و دلیل بر آن است که حزب‌الله و مقاومت اسلامی در حال توسعه توانایی نظامی و امکانات خود در زمینه‌های مختلف است.

وی ضمن اعلام اینکه تمام سناریوها روی میز است، افزود: مقاومت فلسطین برای مقابله با هر تجاوزی به ملت فلسطین آماده است.

شهاب ادامه داد: ما برآوردها و نشانه‌هایی از قصد اسرائیل برای انجام حمله علیه مقاومت و ملت فلسطین بویژه با نزدیکی انتقال قدرت در آمریکا از دولت دونالد ترامپ احمق به دولت «جو بایدن» داریم؛ دشمن اسرائیلی دنبال اتخاذ اقدامات پیشگیرانه‌ای است که امور را برای دولت جدید آمریکا پیچیده کند؛ به هر حال مقاومت فلسطین آماده، بیدار و آماده تمام احتمالات است و به هر تجاوز یا ترور پاسخ خواهد داد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین