کد خبر: ۲۵۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از خبر شهادت دانشمند هسته‌ای دفاعی دکتر محسن فخری‌زاده، که با واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی همراه بود، اینستاگرام گسترش محتوای تولیدی با عنوان شهید فخری زاده را به مثابه یک تهدید تلقی کرده و پست‌های مرتبط با این موضوع را تحت عنوان سازمان‌های خطرناک حذف می‌کند.
ناطقان: محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از خبر شهادت دانشمند هسته‌ای دفاعی دکتر محسن فخری‌زاده، که با واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی همراه بود، اینستاگرام گسترش محتوای تولیدی با عنوان شهید فخری زاده را به مثابه یک تهدید تلقی کرده و پست‌های مرتبط با این موضوع را تحت عنوان سازمان‌های خطرناک حذف می‌کند.


از ملانصرالدین تا محسن رضایی / وعده عجیب هر ایرانی 50هزار دلار! |  اعتمادآنلاین


اینستاگرام به حذف پست‌ها بسنده نکرده و کاربر را تهدید می‌کند که اگر مجدد به انتشار پست مذکور بپردازد صفحه را محدود و یا به طور کامل دسترسی کاربر را قطع خواهد کرد و یا دسترسی هایی نظیر لایو و .... را مسدود می‌کند.

نبود بستر داخلی مناسب سبب شده که حکمرانی سایبری در جمهوری اسلامی دچار خدشه بشود و عملا صاحب پلتفرم خارجی در حال حکمرانی بر فضای مجازی کشور است .

هرچند که خیلی دیر شده ولی باید فکری به حال این موضوع کرد، مجموعه‌های مرتبط با فضای مجازی در نظام و شورای عالی فضای مجازی مسیٔولیت های مهمی در این زمینه داشته اند، خوب است در این زمینه پاسخگو باشند که طی این سال ها برای گسترش حکمرانی سایبری جمهوری اسلامی چه کرده اند
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین