کد خبر: ۲۵۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
ریاض مدعی شد که پهپاد متعلق به جنبش انصارالله یمن را رهگیری و منهدم کرده است.
ناطقان:  خبرگزاری عربستان سعودی اعلام کرد که ائتلاف به سرکردگی ریاض یک پهپاد بمب‌گذاری شده که جنبش انصارالله به سوی این کشور فرستاده بود را رهگیری و منهدم کرده است.


ریاض مدعی سرنگونی پهپاد یمنی‌ها شد

«فیصل بن فرحان بن عبدالله آل سعود» وزیر خارجه عربستان سعودی اخیرا در سخنرانی گفته بود که «عربستان سعودی در معرض صدها حمله با موشک‌های بالستیک و پهپاد قرار گرفته است».

 اظهارات وزیر خارجه سعودی پس از حمله موشکی ارتش یمن به تأسیسات نفتی این کشور در شهر جده است؛ حمله‌ای که وزارت انرژی این کشور پس از گذشت بیش از پانزده ساعت از زمان اعلام ارتش یمن، اذعان کرد که تأسیسات نفتی عربستان سعودی هدف حمله قرار گرفته است.

پس از اذعان وزارت انرژی عربستان سعودی به این حمله، رژیم آل سعود در اقدامی که به گفته ناظران، نشانه سردرگمی این رژیم در برابر پاسخ‌های موشکی نیروهای مسلح یمن بود، از جنبش انصار الله یمن به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: ریاض ، ناطقان ، یمن ، پهپاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین