کد خبر: ۲۵۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
جنبش حماس تصمیم دولت آمریکا را در تحریم ترکیه به دلیل خرید سامانه‌های دفاع موشکی اس-400 روسیه محکوم کرد.
ناطقان: به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، عزت الرشق، رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی حماس در کنفرانس خبری گفت: ما به شدت تحریم‌های تحمیلی مجدد آمریکا علیه کشور برادر ترکیه را محکوم می‌کنیم. حماس همبستگی کامل خود را با جمهوری ترکیه، رئیس‌جمهوری، ملت و دولت این کشور اعلام می‌دارد.

الرشق تاکید کرد: این حق مشروع ترکیه است که قدرت نظامی برای مقابله با خطراتی که تهدیدش می‌کنند، داشته باشد و امنیت ملی خود را حمایت کند و سیاست تحریم‌هایی که دولت آمریکا علیه کشورهای عربی و اسلامی دنبال می‌کند هرگز نمی‌تواند مانع آنها در دستیابی به عناصر پایداری و توانمندی‌های نظامی‌اش شود.

او تاکید کرد: دولت آمریکا زمانی که مساله، مربوط به اشغالگران اسرائیلی باشد سیاست دوگانگی معیار را در پیش می‌گیرد چرا که با سلاح و پول از این رژیم برای انجام انواع اقدامات تروریستی و جنایاتش علیه ملت فلسطین، خاک و مقدسات آن حمایت می‌کند.

وزارت خزانه داری آمریکا اخیرا تحریم‌هایی را علیه اداره صنایع دفاعی ترکیه و اسماعیل دمیر، رئیس آن اعمال کرد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: حماس ، ترکیه ، تحریم ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین