کد خبر: ۲۵۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
وزیران دفاع ترکیه و عراق امروز در آنکارا دیدار و پیرامون مبارزه با تروریسم با یکدیگر گفتگو کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه امروز سه شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه با جمعه عناد سعدون همتای عراقی خود و هیئت همراه وی در آنکارا دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، محور دیدار وزیران دفاع ترکیه و عراق بررسی مسائل منطقه ای و دو جانبه به ویژه مبارزه با تروریسم بود.

وزیر دفاع ترکیه در این دیدار اعلام کرد: آنکارا برای وحدت سیاسی و تمامیت ارضی کلیه کشورهای همسایه به ویژه عراق احترام قائل است و از همکاری با دولت عراق در مبارزه با تروریسم ابراز خرسندی کرده و بر اهمیت تداوم آن تاکید دارد.

خلوصی آکار در ادامه همچنین بر عزم نیروهای مسلح کشورش در مبارزه با تروریسم و تامین امنیت مرزها و شهروندانش و پایان دادن به تروریسم تاکید کرد.

این درحالیست که ترکیه از سال گذشته و به بهانه مبارزه با تروریسم، بر خلاف کنوانسیون های بین المللی و بدون کسب مجوز از بغداد، نیروهای نظامی خود را در عراق مستقر کرده و مناطقی از این کشور را بمباران می کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین